Dilek_5 canım her bebek bir değildir ama benimde bı dönem sütüm azaldı bazı yaşadığım stres ve üzüntülerden dolayı. O zaman benim kızım da 2 aylık falandı sonra ben de mama vermeyi düşündüm Aptamil verdim hiçbir şekilde aptamil’i içmedi hepsini geri çıkarıyordu. Sonra yapacak bir şey yoktur dedim sütun gelmesi için bol bol duş aldım süt yapacak besinler yedim çok şükür sonrasında sütüm yeniden eskisi gibi oldu şu an kızım 9 aylık olmak üzere 8 aylık olduğunda tekrardan mamaya başladım çünkü sütüm artık yetmemeye başladı o yüzden gece uyumadan önce ya da ölçek kadar bir mola veriyorum o şekilde uyuyor yani demek istediğim bebekler büyüdükten sonra da mamayı içebiliyor