dddy Kızlar bu ilacı kullanan oldu mu bugün bitti ama feci şekilde baş ağrım var sabah kustum burnum tıkalı acaba sinüzit mi oldum ilacın yan etkisi mi ?
endoplazmikretikulumiste dddy bu influenza ilacı değil mi ? Eşim kullanıyor doktor 3 ilaç verdi influenza olmuş birimde bu onda baş ağrısı yapmadı
Sese dddy benimde aynı şekilde başım çatlıyor demek bundanmış canım. Sabahtan beri iki tane ağrı kesici içtim banamıaın demedi. Bide afedersin ishalde yaptı beni
Pcoslubiranne dddy merhaba doktor 1 yaşındaki bebeğime toz halini verdi ama ben iciremedim çok ağır geldi. Şu an resmen savaşıyoruz hiç halı yok sürekli ağlıyor ve uyumak istiyor dedim acaba ilacı icemedifimiz için mi iyilesemedi.
dddy endoplazmikretikulumiste evet influenza ilacı ilacın prospektüsünde yazıyor baş ağrısı ama bu kadar şiddetli yapar mı bilemedim
dddy Sese çok geçmiş olsun ben dayanamayıp aile hekimine gittim antibiyotik ve soğuk algınlığı ilacı verdi
dddy Pcoslubiranne toz hali derken şurup olan mı demek istediniz ? Bende kullanıyorum kızıma şuan daha iyi şükür