Benim oğlum ocağın ortasında doğdu ilk çocuk, sobalı ev .. üşümesin diye sürekli yakıyorduk sobayı.. fazla sicakladigi için 2 aya kadar böyle oldu .. bir gün vardı 2 -3 gün geçiyordu.. terleyemedigi için oluyor..bir de emdiginde bizim tenimiz değiyor felan .. normal bir durum ..sağlıkla büyüsün kuzunuz