minikayaklarr Bu doğum kontrol hapını emzirirken kullanan var mı acaba bebeğe bir yan etkisi oluyor mu
Alerjikrinit minikayaklarr bana da yazdı ama kullanmadım açıkçası hormonal bir şey olduğu için. Bir şey olmaz diyorlar 10 sene sonra olur diyorlar güvenmedim prezervatif ile korunuyoruz bir de açıkçası yumurtlama zamanı olmamasına dikkat ediyoruz
Aslininannesi minikayaklarr ben kullandım ama ara lekelenmeler yaptı. En önemlisi ruh halimi bozdu sürekli gergin sinirli biriydim. Direkt bıraktım
minikayaklarr Alerjikrinit bizde prezervatif canım ama kazalar oluyor her ay bir korku yaşamak istemedim ama ilaca da güvenemiyorum ya bebeğimi hormonal şekilde etkilerse diye
Aslininannesi Aslikumsal iki haftaya bir , birkaç gün süren lekelenme oluyordu net şekilde adet olmuyordum