Arkadaşlar merhaba,bebeğim 37 günlük ve sütüm sadece damla şeklinde geliyor enjektörle denedim manuel pombayla denedim yine aynıyız.Bebeğim zaten memedeyken az geldiği için biraz emdikten sonra aşırı ağlayıp memeyi bırakıyor VE mama vermek zorunda kalıyorum.Ben sütün az gelmesiyle ilgili ne yapabilirim acaba çok üzülüyorum anne sütü almadığı için.