Hosgeldimbenanne emzirmiyirsaniz korunun derim. Ben emzirdigim için korunamadim sprila de eşim istemedi kendisi de korunmadi dikkat etmeme rağmen 1 yaşında oğlum ve 7 haftalık gebeyim 🙈😅 Gebede olsam hala kendimi hazır hissetmiyorum istemiyorum gibi ama bu da bı evlat arada bir geliyor böyle istemeyişlerim ama sonra da iyi olur güzel olur fln diyorum ay ne yapacağım bilmiyorum. Doğumdan sonra kırkım çıkıp da adetim hemen olursa gidip spiral taktıracağım sizde spiral taktırıp dediğim gibi emzirmiyirsaniz ek olarak günlük hap kullanın ☺️