seema bebek büyüdükçe süt ihtiyacı da çoğalıyor. ya sütüm artmıyorsa ya az geliyorsa ya doymuyorsa diye düşünüyorum sürekli. ya da Allah korusun sütüm azalırsa nasıl anlayacağım