En son 14 kasımda oldum birsürğ test yaptım negatifti bugün doktora gittim ultrason ile baktı sorun yok pko olduğu için de olabilir dedi progestan verdi eğer çok yeni gebelik varsa korur dedi yoksa 10 gün iç adet okursun dedi 7lmazsan gebelik vardır gel dedi kasık ağrım var bel ağrım var son 3 defadır düzenli adet oldum ama şimdi çok oldu em son 14 kasımda oldum 52 oldu neden olabilir yaşayan varmı konuşmuyoruz 2 aydır bu arada