FadiXx Yeniannee23 bizim yumurta beyazı 2.07 Yumurta Sarısı 0.37 çıkmıştı ve doktorum çok yüksek değer demişti galiba sizin ki bize göre çok düşük
biimiyomyardimet Yeniannee23 bizim alerji olan besinlerde değer kısmının yanında parantez içinde pozitif yazıyordu, ama e nabıza tamamı düşmeyebiliyor aklınızda bulunsun. Bizim sadece susam yazıyordu hastaneden aldığımız sonuçlarda yumurta ve tavuğu da gördük
miniksuuu Yeniannee23 sadece yumurta alarrjisi var oda az bebek kaç aylık şuan biizmki küçük olduğu için sağlıklı sonuç vermez die yapılmadı lütfen kaç aylık olduğunu yazarmusniz bende yaptrcam düet yapmaktan öldüm
Yeniannee23 @ugrakyagiz oğlumda ek gıdaya geçemedi kızamık aşısı için yaptırdık çok şükür normal gibi sonuçları