iyiki Kansızlık için gyno Ferro sanol ve decavit kullanan var mı aranızda aç mı tok mu kullanılır ve bebeğe sütümden geçer mi
aysebb iyiki Gebelikte kullanılabilir bende de var kullan dedi sağlık ocağındaki ebe. Aç karına atılıyor yemeklerden 1 saat önce falan veya gece yatmadan
Tusel14 iyiki decavit yemeğe başlamadan hemen önce atılıyor ben sabah akşam kullanıyorum. Demir ilacı da aç karna yemekten 1 saat önce canım
aysebb iyiki Kullanılıyor benimde bebeğim 2,5 aylık. Ben diğer uygulamayla karıştırmışım ondan gebelikte demişim 😂