suzannn evet evet hani kontuarlar var ya orda bagajınızı verirken beşik derseniz ayrıca bir yere koyuyorlar bebek arabalarıyla aynı yerde gidiyor o da inince de bebek arabasıyla birlikte geliyor yani bizim hep öyle oldu şimdiye kadar ben de çok taşıdım da tatillerde 🙈 thy gittik hep diğer hava yolları farklı olabilir tabi bilgisi olan varsa söylesin