Aylizzcmn fena değil aslında baya iyiydi ama yumurta alerjisi çıktı ondan sonra iştahı azaldi. Kahvaltı da ne vereceğimi bilemiyorum gecedeb suya zeytin koyup cam rende de eziyoeum kabugu kalana kadar onu çok seviyor kendim labne yapıyorum onu yiyor biraz da ceviz rendeleyip ekliyorm içine
Bazen avokado patates falan yiyor kahvaltı da.
Muz elma falan yemiyor artık nedense
Akşamları da şehriyeli çorbalar falan yapıyorm pirinçli yoğurt çorbası tarhana çorbası bazen karışık sebze çorbası
Siz neler yapıyorsunuz