Zln2152 Emziren anne olduğum için daha hafif ilaçlar verildi ve bundan dolayı sürecim ağrılı geçti. Bebeğime mesafeli olmak zorunda olduğum için aşırı huzursuzlandı. En az 10 gün yanımda gece gündüz biri olmak zorunda kaldı. Ağrılı olduğum için yemek yiyemedim sütüm azaldı. Şuan bebeğime hala doya doya sokulamıyorum ve bu süreç 6 ay kadar sürecekmiş.