Cinarabia bizi doktor her gittiğimizde uyardı bak yamuk çıkmaya başlamış mutlaka bıraktır diye ama cesaret edemiyordum. Son gittiğimizde bak daha da yamulmuş böyle giderse konuşmasını bile etkiler dedi. Ben zaten son zamanlarda sadece uykuya geçerken veriyordum. Ama doktor öyle diyince o gün tamamen çıkardık hayatımızdan emzikleri kaldırdım öncelikle siz de öyle yapın. Uykuya geçerken çok problem yaşadık özellikle ilk bir hafta çok zorlandık ama şimdi tamamen unuttu çok şükür 3 hafta oldu