Sanırım oğlumda var. O yüzden bugün laktozsuz süt aldım içti normalde süt içtiğinde karnı şişiyor gaz çıkartamıyor afedersiniz ishal oluyordu. Laktozsuz sütü içtikten hemen sonra afedersiniz geğirdi hiç şişkinlik olmadı. Acaba bu laktoz intöleransı var demek mi oluyor ?