rgsg doktor bir alerjinin var olduğunu söylemişti , ama hangisi bulamadık hem kandan yaptırdım hem deriden ama hiçbirinde çıkmadı 15 gün diyet yaptım ona rağmen belirtileri gerilemedi , vücudunda döküntü kakada kan vs olmadığı için , hafif bir alerjisi var korkmana gerek yok , kaka da kan görürsen sıkıntı var o zaman hiç bekleme demişti , ama tabi bunu benim çocğım için kendi doktorum söyledi , kişiden kişiye değişebilir bu durum.