rgsg Yok o kadar kötü değil , benim oğlum neocate alerji maması kullanıyor hem mama hem süt hem ek gıda olarak gidiyoruz , 3 aylıkken bende de mukuslu kaka belirtisi vardı , alerji doktoruna gittim alerji testi yapıldı çoğu şeye ama hiçbirine çıkmadı, kendin bulacaksın dedi o sırada alerji maması verdi , neyden dolayı bilmiyorum ama diyeti bıraktım mamayı kullandığından beri mukuslu kakası geçti , ek gıdaya da başladım gerçi onun da etkisi var mıdır bilmiyorum herşeyi yiyorum , kakasında mukus yok düzeldi , kan görmediğin sürece korkma demişti doktorum