Arkadaşlar selam biliyorum hiçbiri anne sütünü tutmaz ama hangi mama en iyisi en sağlıklısı? Siz hangisini kullanıyorsunuz. Bebeğim 3 aylık gelişimi için hangi markayı önerirsiniz elbetteki bebekten bebeğe değişir doktoru en iyisini bilir filan ama bilgili analardan destek istiyorum :)