6 aylık oğlum doğduğu günden beri gazı çıkınca hemen kusar 6. Aya doğru azalır dedi hep doktorlar ama hala azalmadı emdikten sonra gazını çıkarınca hemen kusuyo, bazen ağız dolusu çıkarıyor. 3 farklı doktora götürdüm kilo alımı iyiyse sıkıntı yok azalır diyorlar ama 6 aydır kusuyor bu cocuk. Benzer durum yaşayan var mı?