Ecmel1773 oyy kıyamam bende 5,5 aylıkken başlamıştım böyle bir sorun yaşamadım. 15 gün gerçekten çok fazla. Elma ve kuru kayısı kaynat suyuyla beraber püre şeklide ver ben oğluma vermiştim çok güzel bağırsak çalıştırıyor. Üzerine zeytinyağı da gezdirirsen daha etkili olur. Suyu ihmal etmemelisin bol bol su ver yaptığın sebze pürelerine yarım çk kimyon katabilirsin o da gaz çıkışına iyi geliyor ben bu şekilde ilerledim şuan çok şükür 8 aylık. Bebeğe güzelce duş aldır karnına masaj yap yağla bir mendili ütüyle ısıtıp karnına koy karnını yumuşatsın. Aklıma da başka bir çözüm gelmedi 🤷🏻♀️🌸 geçmiş olsun inşallah işe yarar. Dediğim gibi ek gıda da su çok önemli ihmal etme