Merabalar kizlar 3 gundur benim adetim gecikmisdi bende bir aksam bir sabah test yaptim hamilemiyim diye
Aksam ki yaptigim testte bise cikmadi ama isiga tutunca ikinci cizgi beyaz gozukuyorduu en iyiisi sabah ilk idrarla yapmak dedimm
Dun sabah ilk idrarla test yaptim ve 5dk icinde pembemsi silik cizgi ciktii
Ve hemen saglik ocagina gidip kan verdimm
Bugun sabah da kan sonucum cikmis 0.5 diyor gebelik yok demek demii