Alya_momss raporlu mama derken infatrini mi başladı doktor. Benim bebeğimde zayıftı günde üç defa kullandım. İçiyordu biberonla 4 ay kullandım bende hiçbir işe yaramadı. Hatta kalsiyumu yüksek diye doyuruyordu ek gıda pek yemiyordu. Doktor ek gıda da yemesi gerekiyor diyor ama az yiyordu. Yani benim bebeğimde asla işe yaramadı diğer mamalarda kilo aldırmadı. Herşeyi de normaldi genetik dediler en son. Ne yaptıysam kilo aldıramadim bebeğime