Kızlar malum kış ayları soğuk parklara artık gidemıyoruz oyun grupları kapalı ortamlarda saglıklı degıl evde kıs aylarında neler yapabılırız yazalım fikir olsun herkese farklı neler ben yapabıldıklerımı sıralıyım oğlum 13 aylık yürüyor.
-Ses taklit kartları oynuyoruz(yuka kids en sevdiği)
-Kitap okuyoruz (resimli sesli)
-Legolarla vakit geçiriyoruz duplo 1+ yaş serisi
-Günlük işlere dahil ediyorum (camasır+bulaşık boşaltma gibi.. Ev süpürme, elektrik süpürgesi ne bayılıyor veya saç kurutma makınesi tarakla sacını tarar ve tencere tava kasık vs oynar.
-Su aktivite temız sünger meyveleri yıkama veya hayvanlarla oynama
-Müzik dinleriz bazende İngilizce şarkılar 15 20 dk danıel kaplan izleriz (her gün değil) Ama yararlı videolar 15 20 dk olabılır bu kadar siz neler yapıyorsunuz