yurttakalan birşey olmaz verebilirsiniz arada. Mama içiyorsa ona da karıştırabilirsiniz.
Normalde anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal kaka yapmaması ama sancısı oluyor demek ki. Verin zeytinyağı, birşey olmaz rahatlar belki.
Benim kızımda öyleydi haftada bir yapıyordu ama sancısı olmuyordu öyle artık 5 günü seçince sıkıntısı oluyordu. Doğduğundan beri ben arada az az su veriyordum bir iki çay kaşığı. Her gün vermiyordum. Sonra düzenli vermeye başladım suyu her gün verdim gün içinde birkaç kez birkac çay kaşığı. 2.5 3 aylık gibi kaka sorunu su vermemle düzeldi.
Sizi yanlış yönlendirmeyeyim ama istiyorsanız denersiniz. Suyu vermemekteki amaç çok fazla verip böbrekleri yormamak ve mideyi su ile doldurmamak aslında. Çok az verdikten sonra birşey olacağını düşünmüyorum siz bilirsiniz yine de. Bir de probiyotik damla öneririm. Doktorunuza danışın öyle alın bununda faydasını mutlaka görürsünüz ☺️