Saliha_altay benim oğlumun doğum günü dündü ama yarın kutlama yapicaz. Konsept faaln yok. Pastel tonlarda gri beyaz mavi balon aldım. Gri mavi tonda duvar iicin iyiki doğdun yazısı ve 2 şeklinde balon aldım duvari onlarla suslyecem. Sehpa koyucam yanlarına balon standı koyucam. Pastasını kendim yapicam bu gece. Oğluma mavi pantalon ve beyaz gömlek, eşim ve bende aynı şekilde kot mavi pantalon ve beyaz gömlek giycez. Biz de kendi aramızda aramızda kutluyoruz. Daha fazla birşey yapmicam 😊