Babyalpymeetoo benimki şu an merak. Hoşuma gidiyor kendimle Ya da başkalarıyla ilgili kişiliğine dair yorumlar vs bulmak okumak. İşin manevi tarafının farkındayım , sadece maneviyatı bunlarla desteklemek nasıl olur diye düşünüyorum. Aslında biraz da kendime dair bi alan oluşturmak , kendimi pozitife çekmek. Eksik yanlarımı güçlendirmek filan. Bilmiyorum , bana yanlış gelmiyor fal vs değil biliyorsunuz onlar tabiki yanlışa giriyor. Eşimle paylaşıyorum eğitim alıcam filan diyorum boş iş gözüyle bakıyor , çoğu insana göre böyle sanırım. Ama ne kaybederim yani bi Ufuk olmuş olur hayatımda hiç değilse bi bakış açısı katar sadece bilemiyorum tabii