bizde öyleyiz malesef 2,5 yaşındayız ek gıdaya başladığımız dönmedede öyleydi şimdede öyle nasıl başladıysa bizim öyle gitti malesef sizin değişir umarım gelişim doktoruna gittik mama verdi bize . konuşabildiği için içemiyorum anne dedi içmedi hala uğraşıyoruz size tavsiyem doktora danışın mama vs verir bizim yaş ilerlediği için şu an kendi isteklerini fazlasıyla dile getirdiği için bir yere kadar ısrar edebiliyorum kesinlikle düzelir diye ihmal etmeyin aşılarını ve gelişimini takip eden doktorlar var o bölümü tavsiye ederim cok güzel ilgileniyor o bölüm yemiyor dersiniiz