Kızlar ilk günden beri sütüm yok denecek kadar az. Ne yaptıysam ne içip yediysem artmadı etrafımdan duyduğum her şeyi denedim bol bol emziriyorum ama sütüm asla artmıyor. Annem kardeşim teyzemler yakından şahit oldukları için artık şaşkınlık içindeler ve yapısal olduğunu düşünüyoruz. Prolaktin hormonumun düşük olduğunu düşünüyorum böyle olup baktıran var mı? Düşükse eğer ilaç veriyorlar mı nasıl yükseliyor prolaktin?