emilia ben kullanmadım çünkü o dönem doktorum 6. Ayda tahlil yapalım sonra veririz duruma göre dedi ama araya hastalık girdi bi şeyler oldu derken tahlil 8-9. Aya kaldı ve oğlumda demir eksikliği çıktı. Ben keşke kullansaydim diye düşünüyorum çünkü zaten tedavi edici değil koruyucu olarak veriyorlar. Ama tahlil sonucu vermek isteyen doktorlar da aziklikta değil