Dyggg1 10 aylık bebeğim var sevinince ve korkunca vücudu titriyor. Arada göz dalmasıda var.İnternete bakınca epilepsi çıkıyor.Moralim bozuldu.Doktoruna söyledim video çek dedi böyle olan var mı?
balkopuk Dyggg1 göz dalması bıraz sıkıntı egg cektırın norolojıden tabi vıdeo ıstıyorlar oncelık sadece tıtreme olunca bıle ceksenız vıdeo norolojı dırek egg cekıyor
ayan95 Dyggg1 benim kızımda heyecan yapınca kendini sıkıp titriyor belkide normaldir canınızı sıkmayın hemen dikkat edin bir süre daha
-Seyma- Bizde 6 aylığız heyecenlaninca sevince benim ki de öyle sıkıyor kendini titriyor ama bence normal bir şey kötüye yormayın hemen bebekler henüz tam konusamadigi hislerinin dile getirmediği için tepkisini öyle gösteriyorlar bence
happybabe23 Benim de kzıım 4 aylık genelde ağlarken özellikle bir kolu titriyor sizin ne zamandır var titreme