Ben bu konuda kendimi örnek göstereyim size. 4 ay önce sezeryan Doğum yaptım. Ayın 23 ünde kızım 4 aylık olacak ve ben şuanda 9 haftalık yani 2 aylık hamileyim. Allah’a şükür şuanda da bir sıkıntım yok. Kontrollerim de testlerim de hepsi tertemiz. Hatta dün gittim kalbini dinledim,minicik hareketini bile gördüm ikinci bebeğimin. Zor olacak biliyorum ama ikiz gibi büyürler artık. İkiz istemiştim kısmet olmadı,ama allah tez zamanda ikinciyi de verdi. Sağlıkla kucağıma alırım inşallah 🤲🏻