ArvenMom Aminehumamoms kendiliğinden geçiyor ben krem sürüyordum doktorumuz önermişti çok öpüldüğünde yada ellendiğinde de çıakbiliyor yada sıcakladığın da
ArvenMom Aminehumamoms yanlıış hatırlamıyorsam krem sürdükçe hafiflemişti 1 hafta sonunda hiç kalmamıştı
Binnur_cam Aminehumamoms yenidoğan sivilcesi benim kızımın daha kötüydü 3 aydan sonra yavaş yavaş geçti şimdi birşey kalmadı 8.5 aylık . Mustela losyon yada mustela stelatopia krem sürüyodum ben.
onemore Aminehumamoms bepantol onarıcı krem ve hametanı karıştırıp sürdüm 2,3 güne topladı, eczacı önermişti
Efeannesi_ Aminehumamoms bebek sivilcesi ilk doğduğunda bazı bebeklerde oluyor bizdede oldu kendi kendine geçti doktor hametan vermişti ama ben sürmedim
Marsila Aminehumamoms Şu an bizde de var ama uyuz atlattık biz o yüzden bebeklik sivilcesidir diyemiyorum inşallah öyledir diyorum sadece