neanladinyurdagull Hanımlar bebeğim için kehribar kolye almayı düşünüyorum hangi siteden aldınız memnun musunuz
Bebegim3535 neanladinyurdagull kehribar sepetinden 5 yıl önce kızıma almıştım. Şimdi de oğluma aldım. Kızımda çok memnundum inşallah şimdide aynı olur. Ne dış sancısı ne salya ne ateş hiçbirsey yaşamadık
jelibonnnn neanladinyurdagull Almadım ama alan arkadaşlarım var. Sertifikalı olmasına dikkat ettiler alırken.
Zeyan neanladinyurdagull Ben, bebeğine kullanan arkadaşıma danışarak aldım. Tesbihane’den almıştı, ben de oradan sipariş ettim. Ebatına göre, taşın şekline ve rengine göre fiyat değişiyor. Ben 500₺ civarı bi şeye aldım. Henüz alalı 4 gün oluyor
neanladinyurdagull jelibonnnn trendyoldan bakıyorum ama hepsi sertifikali ve orjinal yazıyor ama fiyatlar farklı farklı karar veremedim seçemedim
neanladinyurdagull Zeyan teşekkürler 🙏 biraz daha uygun fiyatlı bakıyorum e bebekdede 500 eğer bulamazsam oradan alırım artık
Zeyan Adeniminannesi Yani henüz alalı 4 gün olduğu için memnuniyet belirtmem saçma olur 🥲 2 diş çıkardıktan sonra aldım, umarım diğer diş çıkarma süreçlerinde işe yarar
Zeyan Adeniminannesi Ben bunu aldım https://www.tesbihane.com/gokkusagi-renkli-dogal-damla-kehribar-tasli-bebek-dis-kolyesi