Kızım 13 aylık ve ben 7,5 aylık hamileyim. Doktorum emmesinde sakınca olmaz dese de benim ara sıra kasılmalarım oluyor bazı doktorlar emzirmeden kaynaklı olabilir dedi. Art arda hamile kaldığım için de erken doğum riski olabilir dedi doktor. O yüzden kızımı sütten kesmek istiyorum ama memeye çok düşkün emmeden uyutamıyoruz. Daha küçük olduğu için kıyamıyorum ama diğer çocuğumun da sağlığını düşünmem lazım. Sizce ne yapmalıyım nasıl kesebilirim sütten tavsiyelerinizi bekliyorum?? Kafam çok karışık ve çok zorlanıyorum 😞