Kızlar merhaba. Yeni doğum yaptığımda sma mama almıştık sadece 1 gün kullandım kalan öylece duruyor 2.5 ay oldu. Şimdi de bi arkadaşım doğum yaptı ve mama kullanıyo ona vermek istiyodum ama kutunun üstünde açıldıktan itibaren 4 hafta içerisinde tüketin yazıyo. Napıyım şimdi ben bu mamayı arkadaşıma veriyim kullansın mı yoksa tarihi geçti çöp mü oldu? Kullanılsa bi zararı dokunur mu