Merhaba arkadaşlar kızım bugün 3 ay 3 günlük oldu reflü yatağında yatıyorduk ama artık yatağına sığmıyor pek. Kendi yatağında yatırmak istiyorum yatağının altına koydum reflü yatağını aynı eğimi kendi yatağında sağlamak amacıyla. Fakat yüzüstü yatıyor kızım diğer türlü elleriyle kendini uyandırıyor. Reflü yatağı kullananlar siz kaçıncı aya kadar kullandınız? Yüzüstü yatıranlarınız var mı? Korkuyorum biraz ama sırtüstü yatırınca da uyanıyor ne yapacağımı şaşırdım.