Kızım 32 aylık gün içinde sürekli bişeylere takılıp ağlama krizine giriyor bazen bu krizler sebepsizde olabiliyor. Ben artık baş edemiyorum konuşmayla olmuyor dikkatini başka yöne de çekemiyorum her dediğini de yapmak istemiyorum bu ara fazla tolerans gösterdik . Ağlama anlarında boğazlarını yırtarcasına bağırıyor ter içinde kalıyor kendini sıkıyor normalde çok sakin kalıyorum ama artık gerçekten sabrım taştı bugün baya bi bende kızdım bağırdım 😔 siz neler yapıyorsunuz böyle anlarda. Yeminle bezdim 2 yaş kapatılsın 🙄