Bir haftadır tadimlarla başladık ama emme süreleri uzadı mesela sabah kalkıyor emziriyorum bir saat sonra ufak biseyler veriyorum sonra uyuyor ardından kalkıp tekrar emiyor ama eskiden iki saate bir emerdi şimdi 3 4 saate bir emiyor acaba karnını ek gıdayla çok mu doyuruyorum gece emmesi de azaldı sizde de böyle mi olmuştu napacagim şimdi ben sütüm azalır mı acaba