Kızlar merhaba. 44 günlük bebeğim var şiddetli bir idrar yolu enfeksiyonu geçiyorum doktorum infex adında bir antibiyotik verdi ama emziren anneler kullanmasın yazıyor enfeksiyonum çok şiddetli kullanmazsam geçmeyecek gibi çünkü hastaneye gitmedim ve iyice yükselmişti nioli yağı sirkeli suyu her şeyi denedim hem canım çok yanıyor hem de antibiyotik bebeğime zarar verir mi diye düşünmeden edemiyorum 😞 bu antibiyotikten kullanan var mı ne yapmalıyım