İlla sırayla çıkması gerekmiyor, burada da okudum önce köpek dişini çıkaran bile var.
Benim kızımda da sıra epey karıştı 😃 önce üstteki kesici dişi çıktı, sonra alttaki iki tane. Kesici dişlerden sonra köpek dişini beklerken azı dişleri çıktı, köpek dişlerini de yeni çıkardı 😃 olabiliyor yani öyle, sorun oluşturacak bir şey değil.