Kızlar 1 günlüğüne şehir dılına gitmem gerekiyor ama havalar soğuk bebeğimi in bin yaptırmak istemiyor 1 günlüğüne anneme bırakıyım diyorum hiç ayrı kalmadık sütümü sağıp bırakıyım diyorum ama bilemedm vicdnaım rahat etmedi siz hiç bıraktınızmı bırakıyormusunuz