alpgokm_91 Slm kızlar 3 ay önce doğum yaptım hala saçlarım avuç avuç dökülüyo ne zaman geçecek bu gür olan saçlarım seyrekleştı doğal olarak ne kullanabilirim saçlarıma önerılerınız neler
Dildeniz alpgokm_91 1 yaşında hala dökülüyor baya hemde henüz çözüm bulamadım ama sanırım kansızlık baya sıkıntı oluyor
Canbey 1yasinda oldu bebegim hamileyken hic dokulmedi dogurduktan sonra saclarm felaket dokuluyor anlatilmaz bi sekilde 1yl oldu hala dokulyor emzirdihimiz icinmi acaba
MervEgehan Benimde bebeğim 2.5 aylık ve benim saçlarımda felaket dökülüyor. Nasıl geçicek kızlar bu ? Bu gidişle kel kalıcaz ☺️
Zuhalinanasi Ben doktora gittim tahlillerde bir şey çıkmadı hairmd diye bir şampuanı önerdi onu kullanıyorum sonuç alırsam yazarım
alpgokm_91 Saç dipleri bile sızlıyo ya hamileyken ne güzel gürdü kansızlıktan heralde bebişler bizden alıyo biz eksik kalıyoruz
Eslem_Somuncu Benimde 3 aylik bebegik yeni yeni dokulmeye basladi. Hamileyken gurleşmişti. Galiba kansizim hic kan ilaci icmedim dogum yaptiktan sonra.
Sarekus Valla ağlıycam bende artık özellikşe bamyodan sonra avuç avuö elime geliyor kel kalacagım diye çok korkuyorum morali bpzuluyo insanın zaten heryerimiz deforme oldu