iyiki Kızlar zor hastaneye yetiştirdik yüksek ateş ve dirençli ne yapacağım çok ağlıyorum ellerim titriyor emziriyorum mamayı kestim şuan neler yiyip içebilirim ne yapabilirim 😭😭😭 lütfen akıl verin. Buarada benden kaptı aman hasta olursanız dikkatli olun
C_rb Biz bir hafta yoğun bakımda yattık akcigerimize kadr inmisti ilk üç gün ateşimiz hiç inmedi ondan sonra düşmeye basladi yoğun bakımdan sonrda bir hafta serviste kaldık ilaç tedavisi yapılıyor şuan iyiyis çok şükür