nazlimom_ Bu hafta aldık bugün kurutmaya atıcam ama kıyafetleri çeken yazanı cok gördüm instagramda hep kumaşına göre ayırıp atın yazmışlar onlarlamı uğraşcaz bide😅 bana beyazları koyuları renklileri hangi programda vs attığınızı yazarmısınız😅🫶🏻
kahvekokusuu nazlimom_ ben elektroluks kullanıyorum haviulari nevresimleri falan ayri atiyorum ama kiyafetleri ayristirmiyorum makineden çıktığı gibi atiyorum hiç çekme kirisma olmadı camasirlarin hepsini de pamuklu da kurutuyorum
onemore nazlimom_ arçelik marka kullanıyorum hiç ayrıştırmıyorum ve hiçbir sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar 😁
baharbahce nazlimom_ benimki de arçelik çok çok kalın kumaş yoksa sentetik de atıyorum hızlı bitiyo ama kalınlar battaniye havlu kot kazak gibileri karma da kurutuyorum genelde
Asumanttt Gozdemasal bende 900 km kullanıyorum 1.5 yıldır falan. Hiç çekme olmadı ama ilk defa bebek kıyafetlerini attım onda çekti :( Bebek programına atmıştım
aliaras_2022 Gozdemasal inanın keşke daha. Önce alsaydım diyeceksiniz ben her şeyi günlük programda kurutuyorum
aliaras_2022 Gozdemasal ben ve teyzelerim hepimiz aynı makineyi kullanıyoruz ben her şeyi sadece günlük programda yıkıyorum bazen nemli olursa 30 dk ya atıyorum