rssuer Kızlar kızım 4 aylık oldu bugün sağlık ocağı kan damlası verdi ama yorumlar şikayetler çok fazla siz ne yaptınız acaba kullanmalı mıyım yada kullandığınız başka bir damla varsa önerir misiniz.