Selam, hamilelikte 20lik diş ağrısı çektim mecbur bekledim artık dayanamadım 3 hafta önce ameliyatla dişim çekildi 1hafta bazlama surat gezdim inanılmaz şişti ne yedim ne içebildim sütüm azaldı geri arttırmaya çalıştım arttı biraz derken 1 ocakta Mastit oldum sıtma gibi titredim 39.5 ateş gezdim hastanede kan alındı yüksek enfeksiyon çıktı tamam ateşim düştü derken kızım 3 aylık olduğu gün yani mastitin 2. Günü uyku gerilemesi başladı şu an kafamı kaldıramıyorum psikolojik olarak çöktüm gözlerim dayanmıyor uyku gerilemesini nasıl çözeceğim 😬 helğppp