Atopik dermatit bir cilt olabilir bu nedenle önce doktorunuza danışın bizimde böyle başladı organik gül suyu nemlendirici falan kullandım ama hiç bir işe yaramadı egzamaya çevirdi kortizonlu bir krem kullandık geçti ama doktorunuza sormadan bişey kullanmayın birde şampuan olarak ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama onuda değiştirmeyi deneyebilirsiniz biz mustela kullanıyorduk biodermaya geçtik memnunum güzel nemlendiriyor gerek yüzü gerekse vücudunu