Sevgili anneler merhaba,
Bugün 4 ay aşımızı olmaya sağlık ocağına geldik bize vegaferon diye bi demir ilacı verdi. İnternette biraz yorumlarına baktım yorumlar çok kötü. Doktorumuza yazdım ve bestiron damla önerdi. İçinizde nu sağlık ocağının verdiği vegaferon damlayı kullanan var mı ve ne gibi şikayetlerle karşılaştı ?