1 yaş bebeğim var hala yeni doğan gibi mama içiyor sabah kalkınca mama uyuyunca mama uyan tekrar mama uyu tekrar mama derken akşama kadar sadece mama içiyor ve 3 ayda 2 kilo vermiş durumda bende bugün zorda olsa yumurtalı ıspanak yaptım yarısını yedi 5 dakika önce 11 de uykuya geçecek mama vermeli miyim yoksa mama vermeden mi uyutayim yada miktarını mi azaltim siz nasıl yaptınız nasıl yapıyorsunuz