Arkadaşlar merhaba bebeğime büyük bir hevesle kanguru aldım üstelik Mamadus ama evde taktığımız an hiç sevmedi ağladı bir kaç ay bekledim sever diye ama sevmedi bazı bebekler çok seviyor diye heves ettim bende ama maalesef benim bebeğim istemedi o yüzden hiç dışarıda kullanılmadı 2. El satış diyorum ama asla değil yepyeni dolapta duruyor yeni doğan aparatı da mevcut içe dönük dışa dönül tüm özellikleri var rengi siyah beyaz yıldızları var trendyola da bakabilirsiniz yorumlar kalite çok iyi orada şuan 1300 civarı satılıyor ben 600 e vermeyi düşünüyorum